من واسه دیدن....
 
سکـــــــــــــــــــــــو ت منتظر
 
 
دو شنبه 16 دی 1389برچسب:*, :: 11 بعد از ظهر ::  نويسنده : دانی

من واسه دیدن تو پنجررو وا میزارم

تمومه هست و نیستمو توی چشات جا میزارم

تویی که اروم میکنی قلب شکسته منو

گره زدی توی موهات دستای خسته منو

تو جشن نورو اینه مثل گلای مریمی

وقتی که پیش من باشی مرحم جسم خسته امی

وقتی باشی هق هق من  تو نازه خنده هات گمه

این دل  دیونه من  خراب یک تبسمه

تو بهترین شعر منی تو بهترین ترانه ای

تو دفتر خاطر من همیشه عاشقانه ای

 



نظرات شما عزیزان:

setayesh
ساعت10:16---23 دی 1389
in dg mahshar bod.

مریم_عسل
ساعت12:57---17 دی 1389
دانیال عکسو اشتباه برات فرستادیم ما اینیم

مریم_عسل
ساعت12:57---17 دی 1389
دانیال عکسو اشتباه برات فرستادیم ما اینیم

مریم_عسل
ساعت12:56---17 دی 1389
سلام خوبیییی
دلمون واست تنگ شده.خبری ازت نیست. وبلاگت شعراش عالیه..موسیقی هم حرف نداره.........


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


ممنونم که این وبلاگو برا دیدین انتخاب کردین امیدوارم خوشتون بیاد نظر یادتون نره دانیال
آخرین مطالب
نويسندگان


<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 31
بازدید دیروز : 84
بازدید هفته : 141
بازدید ماه : 140
بازدید کل : 165397
تعداد مطالب : 73
تعداد نظرات : 87
تعداد آنلاین : 1



دریافت همین آهنگ